wtorek, 15 września 2015

In the frow i kredki progresso

Hej!
Witam was ciepło, bo pogoda nie zachęca do wyjścia na dwór ;-)
Dzisiaj pokażę wan rysunek prawie w całości wykonany kredkami progresso, których dokładną recenzję nie długo opublikuję. Niedługo może dodam jakiś tutorial bo cały czas ciągnąć te recenzje?
;-)

Jak wam się podoba nowy wygląd bloga?? Teraz stylizowany bardziej na jesień.


Oto mój najnowszy rysunek:










                                                                   Wzorowany na




Już niedługo....





Niestety posty nie będą pojawiać się tak cz ęsto z powodu mnóstwa zajęć i lekcji, wybaczcie!
    Pozdrowionka!!




UDOSTĘPNIJ TEN POST

8 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie ci to wyszło! Najbardziej podobają mi sie usta, jedynie co bym zmieniła to nos, nie malowałabym go tak mocno.
    Pomimo tego praca jest piękna :)
    Pozdrawiam, Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rysunek! :)
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek! Jedne co bym zmieniła to dorysowala obojczyki i cienie na szyi.
    Wygląd bloga jest super *-* uwielbiam jesień.
    Ten nowy rysunek zapowiada się super!
    Widzę że też rysujesz, więc na pewno znajdziesz u mnie coś dla siebie :3
    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już tyle zakładałam blogów... Ostatni to
      http://artiistic.blogspot.com/
      Jak chcesz to możesz wejść tam jestem bardziej aktywna, tego dawno porzuciłam

      Usuń
  5. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award w ramach uznania, za dobry blog. Twoim zadaniem jest odpowiedzieć na 11 pytań i nominowanie kolejnych osób. Zapraszam po pytania - http://probablyloveyou.blogspot.com/2016/01/liebster-blog.html
    Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo faajny blog

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.