środa, 2 marca 2016

Trochę mnie tu nie było... +nowe rysunki


Hej! 
Trochę mnie tu nie było...
Z przyczyn całkowicie ode mnie zależnych postanowiłam zawiesić bloga - a teraz po prawie pół rocznej przerwie postanowiłam znowu coś napisać.
Mam nadzieję, że posty będą lepsze i częstsze. I tak już o wiele poprawiłam się w rysowaniu, wzbogaciłam o trochę przedmiotów do rysowania, więc będę miała z czego robić posty :)
To dzięki Wam, waszymi komentarzami nominacjami do LBA i polecanie na innych stronach postanowiłam znowu aktywować bloga ;-) Tak więc zapraszam do oglądania: 








portret kredkami prismacolor scholar
Portret wykonany kredkami Prismacolor scholar (mój nowy nabytek!), rysowałam go przez około 5h.
Data narysowania: 29.01.2016

 Namalowane farbami akwarelowymi z Lidla :-)

Malowałam to jakieś 3-4 h. 
Data narysowania: 2.01.2016

Rysunek namalowany akwarelami

rysunek akwarelami
Rysunek wykonany akwarelami z Astry i kredkami Prismacolor i Koh i noor
Na podstawie zdjęcia zrobionego przez siebie, jednak zmnieny (specjalnie) tak,
że nie przypomina już portretowanej osoby :)
Rysowałam go 1,5 h- bardzo krótko :-)
Data narysowania - 28.02.2016




Pozdrawiam!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

28 komentarzy :

  1. Dobrze, że wróciłaś i obyś była tu jak najdłużej! Masz ogromny talent. Patrzę na rysunki takich osób i zastanawiam się, jakim cudem można tak rysować. Brawo! Portret jest naprawdę fantastyczny. obserwuję. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mam taką nadzieję, że uda mi się zabawić tu dłużej :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że jesteś :) Zrobiłaś gigantyczny progress od ostatniego rysunku... Jestem pod ogromnym wrażeniem! Czekam na więcej takich postów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na Q&A
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Na pewno będą jeszcze taki posty :)

      Usuń
  3. Pierwszy rysunek podoba mi się najbardziej :) Masz talent :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy rysunek jest genialny, wręcz się nie mogę napatrzeć. :)
    Tak, już obserwuję i pozdrawiam. :)
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rysunki :) Pytałaś o obs za obs,więc ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż!

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rysujesz. ♥
    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja. Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jak pięknie!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się ostatni rysunek!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie, a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace ! :)

    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak Ty cudownie rysujesz! Ja mam problem z postawieniem prostej kreski. :D Naprawdę super. Obserwuję i liczę na wiecej rysunkow w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-)
      Jak zaczynałam rysować też nie umiałam niczego :)

      Usuń
  11. Duży postęp zrobiłaś. ^^ Pierwszy najładniejszy.
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Woo pierwszy rysunek powalił system! Jest cudowny, poważnie. Zazdroszczę takiego talentu, ale wiem, że ważna jest również technika. Dobrze, że wróciłaś, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.