czwartek, 10 marca 2016

Moje miejsce pracy :)


Hej!
Dzisiaj powiem ciut o moim miejscu pracy - tam gdzie głównie rysuję.
Powinno ono być czyste i niezagracone (w moim przypadku to rzadko się zdarza...) i powinno być miejscem przyjemnym, miłym :)

Nie ma to jak porozrzucane wszędzie kredki...




Niestety uczyć się przy nim tez muszę....
Pierścienice są takie pasjonujące ;) 






Przez rok rysowałam  tylko na biurku jednak niedawno stwierdziłam, że mam dość rycia nosem w kartkę ;-) i postanowiłam kupić sobie sztalugę. 
Z przesyłką kosztowała mnie 50 zł. 
Uważam, że jest przydatna - kredki kładę na biurku, obok mam sztalugę i spokojnie sobie rysuje. Jest      przenośna więc będę mogła wychodzić z nią na plenery :)






Dzisiaj na razie tyle niedługo pojawi się tu mój nowy rysunek!




UDOSTĘPNIJ TEN POST

12 komentarzy :

  1. Zgadzam się, że w miejscu pracy powinien panować porządek. Jednak ciężko, go utrzymać. Śliczna praca. Pozdrawiam victoriagraceblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rysunek!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na Twojego bloga dzisiaj i spodobał mi się. Rysujesz świetnie, nie tworzysz twarzy idealnych, a to jest duży plus. Ogólnie dzieła są super.

    Jak piszesz kom do każdego obrazka, wpis czy cokolwiek, to unikaj powtórzeń (nawet mi sie zaczęły rzucać w oczy :P ). I pisz trochę dłużej, np. o tym co Cię zainspirowało do narysowania, Twoje przemyślenia na temat rysunku, czy wg Ciebie jest udany itd. To urozmaici posty i ludzie częściej będą wpadać na bloga, bo będzie co czytać.(przeczytałam i oglądałam rysunki więcej niż piszę kom :D )

    Na dziś, za wystrój bloga, posty i częstość występowania i język, którym piszesz: 6,5/10.
    Nie jest źle, ale też nie idealnie, możnaby powiedzieć: jest całkiem spoko.


    P. S. Też chodzę do gimnazjum, też lubię rysować, ale częściej maluję, dodaj mnie do kręgów :) , to może pogadamy sobie :) jak chcesz :).

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Muszę trochę popracować nad gramatyką :/
      Dzięki za rady :)
      No cóż to więcej niż połowa, teraz aby dobić do 10 :P
      Już cię dodałam do kręgów :)

      Usuń
  4. Super ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z sztalugą i w sumie nie jest taka droga. Moja przyjaciółka też ostatnio się na nią zdecydowała. ;) Haha, u mnie na biurku też panuje nieporządek! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię rysować na sztaludze. Wolę ,,z nosem wrytym w kartkę''. :D

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent, ja nawet nie umiem narysować prostej kreski ;D
    Zapraszam do mnie http://natalkapk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.