niedziela, 13 marca 2016

Rysunek @nikkietutorials

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z rysunkiem, którego wykonanie zajęło mi wieki.
Zaczęłam go prawie miesiąc temu, a skończyłam wczoraj.
Przedstawia on @nikkietutorials


Specjalnie trochę ją zmieniłam, aby wyglądała bardziej naturalnie, bo na zdjęciu, na którym ją rysowałam wyglądała trochę jak ,,plastik''.
Nie jestem jedynie zadowolona z oczu, bo rysunek robiłam tak długo, że zdążyłam w tym czasie opanować inną technikę rysowania oczu :)
Użyłam do tej pracy kredek Prismacolor scholar
i koh-i-noor polycolor portrait
Do wykonania tła użyłam czarnego promarkera
.





Na dzisiaj to tyle, chcielibyście jakąś szkołę rysowania?
Jeśli tak napiszcie pomysły w komentarzach :)
Pozdrawiam!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

27 komentarzy :

  1. świetny rysunek *.* naprawdę masz talent :D
    Obserwujemy?


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła bardzo ładnie! :D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał masz ogromny talent <3 Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mamy prawie taki sam nagłówek. Schlebia mi to. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero po przeczytaniu twojego komentarza się skapnęłam :)
      Mam nadzieje ze się nie gniewasz, bo nagłówek nie robiłam wzorując się na twoim. Tak wyszło :)

      Usuń
    2. Nie gniewam się. xd Jak ci idzie z tym challengem? ^^

      Usuń
    3. Rysunek wykonany, ale post jeszcze w budowie :)

      Usuń
  6. O rany, pięknie rysujesz... ja nigdy nie miałam talentu do rysowania i malowania... no, chyba że paznokci :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję :)

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za to z paznokciami idzie gorzej :D
      Ja tez obserwuję :)

      Usuń
  7. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny portret,udane proporcje i dobór kolorystyki. Sama bym chętnie się na taki skusiła. :)

    Buziaki, http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rety... czemu ja żadnego talentu nie mam?!!? :( wspólna obserwacja? Jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie - uczciwie się odwdzięczę! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakiś musisz mieć, a nawet jeśli nie, to wszystko da się wypracować wystarczą chęci. Jakby ktoś zobaczył moje pierwsze rysunki mógłby tez powiedzieć ze nie mam talentu :)

      Usuń
  10. Masz wielki talent! Tylko pozazdrościć :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, piekny rysunek :) i tło dobrane, od ostaniego posta wskoczyłaś do 8,5/10 :). Twarzy nie umiem rysować, a ty właśnie robisz to naprawde super, zaczynam zazdrościć :P :).

    Cały czas mało tekstu ale widać poprawe, tak trzymaj :)

    Czekam na kolejny post i liczę na więcej.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się :)
      Niedługo może będzie post, w którym będzie więcej niż 70 wyrazów :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. zakochalam sie omg :o
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny rysunek! Masz wielki talent. Bardzo Ci zazdroszczę :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny rysunek ;) Tylko pogratulować talentu.
    zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.