czwartek, 20 sierpnia 2015

Czym rysuję?

Hej!
Postanowiłam że moim kolejny postem nie będzie lekcja rysowania tylko pokażę wam czym rysuję.
W przyszłości postaram się zrobi ć do każdej z wymienionych poniżej rzeczy recenzję.





1.






Kredki progresso 24

Moje prace wykonane nimi: (chmury i oczy)





2.




Kredki Polycolor
Rysunki nimi wykonane: (włosy, skóra)





3.






Wiszer, blender, gumki, strugaczki, gumka chlebowa, długopis czarny, kilka ołówków, cienkopisy.
Nie będę pokazywać przykładowej pracy ponieważ tych przyborów używam do prawie każdej pracy.









4.



Farby olejne
Moja pierwsza i jedyna na razie praca nimi: (wszystko)






5.



Pastele suche.
Rysunki: (skóra, usta)


6.



Blok z kolorowymi kartkami. 
Wykonuję prace głównie na papierach szarych i brązowych. Dopiero ostatnio zaczęłam rysować na kolorowym papierze więc wkleję tu zdjęcie, które jest już na górze ;-)





7.






Najzwyklejszy blok z białymi kartkami z Biedronki. Chyba nie muszę pokazywać przykładów ;-)




8.






Blok artystyczny
Nie jest to recenzja,ale doskonale się na nim maluje farbami,(  namalowałam na nim dziewczynę farbami olejnymi) fajnie też ołówkiem, ale jak rysowałam kredkami efekt jest taki jakbyś rysował na podłodze.




9.




Ołówki Koh-i-noor
Praca nimi wykonana: 








10.



Różne kredki oprócz tych profesjonalnych, które gdzieś się znajdą :-)






I na koniec:
Mój nowy rysunek w trakcie tworzenia










Pozdrawiam 
Wera

UDOSTĘPNIJ TEN POST

9 komentarzy :

  1. Uwielbiam rysować! *.*
    Fajnie że masz taką pasję, i ciągle się w niej rozwijasz :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, też mam ołówki kin, kredki progresso i polycolor portrait! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny rysunek ;D Mam nadzieję,że pokażesz go jak skończysz ;D

    Zapraszam do mnie na dzisiejszego posta ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, rysunek jest już skończony, ale jeszcze rysuje rysunek na podstawie, którego zrobię następnego posta...

      Usuń
  4. Bardzo ładna praca na tym bloku artystycznym ;) Kurczę, muszę zrobić w końcu tego typu notkę, haha! co do kredek progresji, to bardzo je lubię i zapraszam do przeczytania mojej mini-recenzji :)
    malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję na częste posty, bo zaczyna być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję zakup polycorów. W duużej ilości. :D

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.