czwartek, 31 marca 2016

3 marker challenge/ jak rysuję promarkerami

Hej!
Zostałam ostatnio nominowana przez Amy z  amyrysuje.blogspot.com do 3 marker challenge. Niestety moja ilość promarkerów jest ograniczona - bez blendera mam ich tylko 7 :)



No ale zasłoniłam oczy chustą i zrobiłam losowanie. O to jakie kolory mi wypadły:


Ivory, Putty i Black.
Jak chyba u wszystkich  przy każdym losowaniu, nie byłam zadowolona. Nie trafił mi się różowy, więc usta musiały być brązowe... Mogłam też dostać ładniejszy odcień skóry, ale coś z tego wykombinowałam :)


Najpierw narysowałam szkic ołówkiem, a później wszystkie jego kontury objechałam czarnym cienkopisem. W moim przypadku był to Patio, choć ostatnio kupiłam sobie lepszy (bardziej profesjonalny :) cienkopis, który nazywa się Drawing Pen. 





Zaczynam kolorować promarkerem. Jako ,bazę’’ całego rysunku wybrałam Ivory - czyli odcień skóry. Całą twarz pomalowałam tym kolorem nie starając się szczególnie cieniować. 
Następnie biorę do ręki promarker putty (czyli brązowy) i cieniuje nim ciemniejsze miejsca. Aby zrobić łagodniejsze przejścia miedzy nim a Ivory (bo oczywiście blendera nie mogłam użyć :P) od razu po nałożonej brązowej warstwie przejeżdżałam kremowym markerem aby nie było widać kilku nakładanych przeze mnie warstw. Wtedy tylko wszystko wyglądało tak... spójnie. Nie wiem czy dobrze Wam to wytłumaczyłam, ale tak robię gdy nie mam blendera pod ręką. Jeśli go mam po prostu przejeżdżam nim na powierzchni całego rysunku :)




I znowu dodaje wiele warstw aby rysunek stał się bardziej realistyczny, metoda opisana opisana powyżej. 
Oczy wypełniłam brązowym i czarnym promarkerem, ale wyszły mi odrobinę za ciemne :)




Włosy koloruje czarnym markerem gdzieniegdzie zostawiając miejsca, które koloruje brązowym promarkerem, później to złagodniałam, aby przyjścia nie były tak gwałtowne jak możecie zobaczyć na zdjęciu. Robiłam to metodą podobna do wypełniania skóry. Musielibyście sami pokombinować z mieszaniem kolorów, ponieważ udało mi się (chyba) stworzyć jednym czarnym promarkerem efekt, że włosy blisko przedziałka są ciemniejsze niż te na dole. Ten efekt osiągnęłam, robiąc jednym promarkerem więcej warstw niż w innych pasmach. 





Na koniec zrobiłam usta (niestety nie trafił mi się różowy promarker wiec musiały być brązowe :). Niezbyt mi wszyły, no ale..




Nominuje do tego challenga rati love


Warunkiem są tutaj 3 markery, ewentualnie jakiś cienkopis lub żelopis i kreatywność!

Więc wnioskiem dla Was jest to, że nie znaczy, że jeśli macie mało przyborów nie możecie czegoś stworzyć! Może mi nie wyszło to pięknie (to mój drugi rysunek promarkerami?) ale innym artystom naprawdę to wychodzi :)

Wniosek dla mnie: kupić więcej promarkerów ;-)

Jeszcze na koniec: założyłam instagrama, gdzie będę dodawać zdjęcia z moimi rysunkami lub tymi w trakcie tworzenia:) Jestem @weronika2060

Pozdrawiam!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

13 komentarzy :

  1. Świetnie ci to wyszło! ^^ Cieszę się, że podjęłaś się wyzwania pomimo małej ilości promarkerów. :) Jeśli ktoś jest ciekawy jak mi poszło, ułatwię wam życie. xD http://amyrysuje.blogspot.com/2016/03/3-marker-challenge.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czekamy tylko na Julę. ;3

      Usuń
    2. Amy: Dzięki ^^
      JulaLou: Tak czekamy ;-)

      Usuń
    3. Jula krasnoludki, wiesz? xD

      Usuń
    4. Aa to ja mam zrobione aale mam już posty na kwiecień napisane i będzie pod koniec miesiąca

      Usuń
  2. Bardzo ładna praca :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!
    Spodobał Ci się mój blog? To zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rysunek, zazdroszczę talentu :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA!
    Nie musisz dziękować, hehe. ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super technika. Efekt końcowy jest bardzo efektowny.
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna, gdybyś poklikała u mnie w linki w najnowszym poście. Za podanie przynajmniej 3 cen, odwdzięczam się obserwacją.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś zauważył ;)
      Tak efekt miał byc podobny, ale ze ols jest ode mnie o nie o lepsza i miałam tylko 3 markery :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.