poniedziałek, 28 marca 2016

Share Week 2016




Hej!
Dzisiaj mało rysunkowo, post jest bardziej... promujący :) 
Natrafiłam ostatnio na stronę gdzie można polecić innych blogerów (Adres tej strony).
Postanowiłam i ja wziąć w tym udział i opisać blogerów, którzy zmienili moje życie w większym lub mniejszym stopniu.








ilojleen.blogspot.com

Blog 26 letniej portrecistki polecam, ponieważ to głównie dzięki jej stronie zaczęłam rysować - zmotywowałam się do tego. Moje rysunki nie wyglądałyby tak jak teraz dzięki jej tutorialom i poradom. Jej rysunki do dzisiaj są dla mnie przykładem i wierzę, że kiedyś będę mogła rysować jak ona.
Z komentarzy pod jej blogiem wywnioskowałam, że nie dotyczy to tylko mnie, ale i setek początkujących artystów.

www.blokotek.pl
O blokotku dowiedziałam się niedawno, jednak bardzo mi on pomógł.
Prowadzi go bardzo sympatyczna kobieta, która krok po kroku pokazuje jak udoskonalić swojego bloga. Korzystałam z jej porad wiele razy, ponieważ ostatnio postanowiłam zabawić się w edycję wyglądu mojej strony :)

czworgiem-oczu.blogspot.com
Prowadzi go dwójka ludzi, którzy kochają czytać :) Na ich bloga zaglądam kilka razy w tygodniu, ponieważ już nie raz znalazłam u nich recenzję dzięki, której przeczytałam fantastyczną książkę!
To dzięki ich blogowi zaczęłam rozważać pomysł na założenie własnego bloga z recenzjami. Teraz mój blog ma kilka miesięcy i dużo postów, jednak nie wiem czy w ogóle by istniał gdybym nie natrafiła na tą stronę.



Na dzisiaj to tyle! Komentujcie czy wy też weźmiecie w tym udział ;)

UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Super post :D Nie słyszałam o tym ostatnim blogu,ale już idę to zmienić! :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa pierwsze blogi znam doskonale, a o trzecim nie słyszałam. W najbliższym czasie postaram się tam zajrzeć. ^^

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wystrój :)
    Blogów nie znam ale w najbliższym czasie może poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak długo kombinowałam z szablonem aż wgrałam w końcu taki jaki mi się spodobał :)

      Usuń
  4. Hej, blogów wcześniej nie znałam ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za rekomendację mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.