wtorek, 25 sierpnia 2015

Kredki metaliczne



Hej!
 Dzisiaj pogoda trochę się zepsuła, jest zimno, wszędzie wiszą chmury, rano jeszcze trochę popadało... :-( 
Ale podobno to jeszcze nie koniec  upałów ! Na weekend podobno maja być jeszcze upały po 30 stopni!


Tematem dzisiejszej notki będą kredki metaliczne, które niedawno dostałam :






Tak właśnie się prezentują, metalowe pudełko oraz zestaw 12 okrągłych kredek, na których nie ma żadnej nazwy producenta ani numeru serii co znamy z popularnych kredek takich firm jak koh-i-noora, derwenta itp.



Tak się prezentuje cała gama kolorów. Kredki nie maja za wielkiego połysku metalicznego.  Bardzo ograniczona. Ubolewam nad brakiem kremowej, jasnego różowego i ciemnego brązowego.





Da się jednak niektóre z tych kolorów zastąpić. Jednak z braku jasnego różowego nie dało się połączyć tej kredki z pomarańczowa by wyszedł kremowy, więc sięgnęłam po kredkę z innego zestawu. Jednak nie poszłam na łatwiznę i nie wzięłam polycolorów tylko jedną kremową kredkę Bambino. Dzięki tej kredce uzyskałam dużo odcieni kremowego. 

Połączyłam również czarny z jasnym brązem i tak mi wyszło coś podobnego do ciemnego brązowego.



Kredki bardzo fajnie ze sobą się łączą można nałożyć na siebie wiele warstw oraz łączyć z innymi kredkami, pod tym względem byłam mile zaskoczona ;-)


Postanowiłam więc wykonać rysunek tymi kredkami i kremową bambino. Oto on:





Nie wyszedł tak jak chciałam i trochę się nad nim męczyłam, ale..




Nie mógł mieć tak wiele kolorów więc większość skóry była tylko zrobiona kremowym. Przypomina mi to moje stare rysunki kiedy jeszcze do cieniowania skóry używałam 3 kolorów.
Z włosami było lepiej bo było wiele kolorów nadających si ę do zrobienia tych włosów.

Zalety:
-Dobrze się mieszają

Wady
-za mało kolorów
-kredki tak naprawdę nie maja tak dużego metalicznego połysku
(porównajcie sobie do kredek Astry metalicznych, ja ich nie posiadam ale widziałam efekty)

Moja ocena tych kredek

5+/10

Zrecenzowałam te kredki pod kątem rysowania portretów, może np. do rysowania kwiatów, nieba, morza itp. według innych artystów nadają się idealnie.


Pozdrawiam cieplutko
Wera

PS. Gotowy rysunek z poprzedniej notki ;-)




UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. Super rysunki :)
    P.S.Masz bardzo ładne pismo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki ;-) Wtedy niezbyt się starałam ładnie pisać :-) :-o

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.