środa, 19 sierpnia 2015

Pierwszy post.

Hej!

Mam na imię Weronika, mam 13 lat. Za niecałe 2 tygodnie będę chodzić do 1 gimnazjum. Szkoda... te wakacje tak szybko minęły...
Rysuję od początku tego roku, nie rysuje jakoś super profesjonalnie, ale mam nadzieję, że mój blog okaże się dla kogoś pomocny. Będę tu zamieszczać swoje prace oraz porady, np. jak narysować usta, włosy itp.  

 Dzisiaj pokażę wam tylko kilka z moich licznych portretów. Życzę miłego pobytu na moim nowym blogu
Szkicownik555














Gorąco pozdrawiam ,
Wera

UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

  1. Super rysunki! ^^
    Zwłaszcza ten ostatni; prawie jak Samanta Lesiak ;)
    P.S. Trochę ciężko się czyta na tym tle ;/ lepsze byłoby jakieś jasne ;)!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Nad tłem jeszcze popracuje Jeszcze nwm jakie wybrać :-)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie rysujesz ;) Będę częściej wpadać ;) Ostatni rysunek najlepszy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam!
    http://swiatmegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rysunki! Taka rada ode mnie.
    Twarz zawsze masz idealną, ale reszta...
    jakby to powiedzieć... ma za słabe kilory, jakby takie wyblakłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, co do rysunków to wiem, że zawsze skupiam sie na twarzy a reszta zostaje byle jaka , albo zawalam proporcje ;-)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.